mylifeinabox

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Svensk Kafe

Av Patrick - 22 februari 2012 09:00

For att kunna fylla blogg med lite nytt sa far jag blogga fran jobbet. DVS inga svenska bokstaver.


Det har ju varit lite saker som vi gjort under tiden har. En bra sak nar man saknar Sverige, eller i varje fall ma och godis fran Sverige ar att ga till Svenska Kyrkans Kafe Svensson. Har kan man ata semlor, kopa snus, godis mm och ga pa pubkvallar.


Mest ar det backpackers i ung alder som hanger dar, men maste man ha kaviar sa maste man.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrick - 20 januari 2013 10:57

Jaha, det tog en stund men nu kommer äntligen del 2. Jag har nu hunnit smälta det mesta av min utflykt till Sydney. Jag längtar fortfarande tillbaka, trodde ju att det skulle släppa när man fått lite ditans. Jag pratar fortfarande med mina vänner min...

Av Patrick - 5 maj 2012 01:27

Hej Alla,   Blir ju inte så mycket skrivet här pga jobb och av att man har ett liv :). Så jag tänkte att jag gör en liten återblick av vad som hänt här nere i form av bilder. Det är nu ca 1 månad kvar till hemfärd eller bortfärd, har inte bestämt...

Av Patrick - 27 februari 2012 00:50

Igår var en helt galen dag.   Började med att jag klev upp kl 6.50 för att åka iväg och volontärarbeta lite på Soundwave festival här i Sydney. Åkte iväg med bilen, vilket inte ar det lättaste när man inte har GPS utan använder Google maps för at...

Av Patrick - 23 februari 2012 00:21


Vi brukar fara ivag och handla i ett omrade som heter Chatswood ibland. Detta ar det asiatiska omradet utanfor Sydney. Har kan man handla billigt och ata god asiatisk mat. Man kan ocksa titta pa konstiga saker som t ex ett punkband utklatt till Disne...

Av Patrick - 19 februari 2012 21:13

Hej alla, nu är jag tillbaka igen. Har varit mycket på jobbet och nya saker att ta itu med. Nu verkar det fungera som det ska igen så jag ska ta tag i bloggandet och visa detta underliga, men underbara land för er.   Idag tänkte jag berätta om en...

Ovido - Quiz & Flashcards